MONOSTEEL PİSTON


Monosteel piston teknolojisi, piston başı ve eteğinin yenilikçi bir sürtünme kaynağı yöntemi kullanılarak birleştirilmesi sonucu yüksek güç, arttırılmış soğutma performansı ve maksimum dayanıklılıkta çığır açan bir teknoloji geliştirilmiş oldu. 250 bar ve üstü yanma basıncına sahip ve indüksiyon kaynaklı dizaynı orta sınıf dizel kategorisi için düşük ağırlıklı çelik pistonları ortaya koymaktadır. 

Monosteel Piston Avantajları:
- Monosteel Pistonu 2006 yılında Automotive News PACE Award ödülüne layık görülmüştür.
- Maksimum yük taşıma kapasitesine ve minimum deformasyonuna sahiptir.
- Pistonun sürtünme kaynaklı tek parça yapısı montaj gerektirmez.
- Geliştirilmiş geniş soğutma kanalı sayesinde yanma odası ve segmanlar bölgesinin çok daha verimli soğutulması sağlanmış ve bu sayede segman kanallarının deformasyonuna dayalı üfleme ve yağ kaçaklarının önüne geçilmiştir.
- EPA10 ve Euro 6 motorların yanma odası basıncını ve sıcaklık taleplerini karşılayacak üstün güç ve soğutma kabiliyeti bulunmaktadır.
- Gömlek de kavitasyon riskini azaltan ve segman sızdırmazlığını arttıran, sabit piston dinamikleri için tam boy etek dizaynı geliştirilmiştir.
- Proses, paslanma ya da oksidasyonu azaltacak yanma odası malzeme opsiyonları ve/veya etek malzeme opsiyonları ile esnek malzeme kullanımına olanak sağlamaktadır.



© All Rights ReservedYenmak